Το Brand

Το νέο place brand της Πελοποννήσου είναι η κοινή μας φωνή,
η νέα μας αφετηρία και η πλατφόρμα που ενώνει όλους τους τομείς δράσης.

Με αυτό, επανατοποθετούμε τον τόπο μας στο σήμερα και στο αύριο:
πιο εξωστρεφείς, πιο συνεκτικοί, πιο αναγνωρίσιμοι.

The Land of Impossible Beginnings

Το Tagline και η σημασία του
Εδώ, οι μεγαλύτερες αλλαγές ξεκινούν από φαινομενικά αδύνατες αφετηρίες. Από την ιστορία και τον πολιτισμό, μέχρι την καινοτομία και τη σύγχρονη ανάπτυξη, η Πελοπόννησος αποδεικνύει ότι η τόλμη και η δημιουργικότητα μπορούν να μεταμορφώσουν το μέλλον.

Λογότυπο

Συμβολισμοί του "Π"
'Απειρο και Συνέχεια:

Δεδομένου ότι το π είναι ένας άρρητος αριθμός, η δεκαδική του ανάπτυξη συνεχίζεται επ’ άπειρον χωρίς να επαναλαμβάνεται. Αυτό το χαρακτηριστικό το συνδέει συμβολικά με την έννοια του απείρου, της απεριόριστης έκτασης.

Αρμονία και Ισορροπία:

Η χρήση του π σε κυκλικά σχήματα αντιπροσωπεύει την ισορροπία, την ενότητα και την αρμονία στη φύση και τα μαθηματικά. Οι κύκλοι συνδέονται συχνά με την ολότητα και την τελειότητα.

Παγκοσμιότητα:

Το π υπερβαίνει τα πολιτιστικά όρια, καθώς είναι μια σταθερά που εμφανίζεται στα μαθηματικά, την επιστήμη και τη φύση παγκοσμίως. Αυτή η παγκοσμιότητα του δίνει συμβολική αξία ως ένδειξη κοινότητας και σύνδεσης.

'Απειρο και Συνέχεια:

Όπως το π συμβολίζει το άπειρο και τη συνεχιζόμενη εξέλιξη, έτσι και η Πελοπόννησος προσφέρει άπειρες επιλογές για κάθε επισκέπτη και επαγγελματία. Από τα μαγευτικά τοπία, τον ήλιο, τη θάλασσα τα βουνά, μέχρι τις αμέτρητες ευκαιρίες για δραστηριότητες και επενδύσεις. Εδώ, η φυσική ομορφιά συνυπάρχει με την πληθώρα επαγγελματικών ευκαιριών, καθιστώντας την Πελοπόννησο έναν τόπο γεμάτο προοπτικές και ανεξάντλητες δυνατότητες.

Αρμονία και Ισορροπία:

Το π ενσωματώνει την έννοια της αρμονίας και της ισορροπίας, ακριβώς όπως η Πελοπόννησος είναι ένας τόπος που σε φέρνει σε πλήρη αρμονία με τον εαυτό σου. Εδώ, η αρμονική συνύπαρξη του ανθρώπου με το τόπο και η πολυδιάστατη κληρονομιά των αιώνων πολιτισμού δημιουργούν ένα μοναδικό περιβάλλον. Η γαλήνη της φύσης, σε συνδυασμό με την ιστορική κληρονομιά, προσφέρουν ένα αίσθημα ισορροπίας και σύνδεσης με το παρελθόν και το παρόν.

Παγκοσμιότητα:

Η Πελοπόννησος θέλουμε να διαδραματίσει έναν διεθνή ρόλο, με νέα έργα, υποδομές και υπηρεσίες. Η περιοχή προβάλλει τα παγκόσμια πολιτιστικά αξιώματα και τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρει. Θέλουμε να προσελκύσει το παγκόσμιο ενδιαφέρον, καθιστώντας την όχι μόνο έναν ελληνικό στολίδι, αλλά και έναν τόπο εύφορο για επενδύσεις και επιχειρηματικές δραστηριότητες.

Γνωρίστε το λογότυπο

Το λογότυπο αποτελεί μια σύνθεση από αφαιρετικά εικονίδια, εμπνευσμένα από ποικίλες πτυχές της Περιφέρειας: τη φύση, την ιστορία, την οικονομία, τον πολιτισμό και το τοπίο της.
Ανακαλύψτε τα στοιχεία του λογοτύπου χρησιμοποιώντας τα κουμπιά πλοήγησης!
Ουράνιος Θόλος Αποτελείται από δύο ίσα τμήματα -σκούρο μπλε (νύχτα)και γαλάζιο (ημέρα)- που παραπέμπουν στον κύκλο τηςημέρας, της ζωής και της συνεχούς δημιουργίας. Πορτοκαλί Συμβολίζει την αγροδιατροφική παραγωγή, βασικόπυλώνα της τοπικής οικονομίας και ταυτότητας. Παράθυρο Με τοξωτό σχήμα, παραπέμπει στην τοπικήαρχιτεκτονική, τόσο παραδοσιακή όσο καισύγχρονη, και στο ευρύτερο ανθρωπογενέςοικιστικό περιβάλλον. Ήλιος - Γρανάζι Συνδυάζει τον ήλιο, ο οποίος αποτελεί βασικό στοιχείο του φυσικούτοπίου και κινεί τη ζωή, με την έννοια της παραγωγικότητας και τηςκαινοτομίας, χάρη στη γραναζοειδή σχεδίαση των ακτίνων του. Φύλο / Πράσινο Σύμβολο του φυσικού πλούτου της περιοχής(δάση, βλάστηση), αλλά και της δέσμευσης στηβιωσιμότητα και την πράσινη ανάπτυξη. Κυματισμός Αναπαριστά το υδάτινο στοιχείο (θάλασσα,ποτάμια, λίμνες), θεμελιώδες στη γεωγραφίατης Πελοποννήσου. Τοξωτές Αψίδες Αναφορά στη μνημειακή αρχιτεκτονική (αρχαίακαι βυζαντινά μνημεία, τοξωτά γεφύρια κ.ά.),στον πολιτισμό και την ιστορία.
PELOPONNESE
BRAND GUIDE
2025

Καλούμε όλους τους φορείς, οργανισμούς, θεσμούς, επιχειρήσεις και όλους όσους δραστηριοποιούνται στην Πελοπόννησο να το ενσωματώσουν στις δράσεις τους.

Μαζί δημιουργούμε ένα συνεκτικό, ισχυρό μήνυμα που φτάνει παντού.